2011-11-23

Eski sevgiliyi geri döndürme yolları

Eski sevgiliyi geri kazanma formulü;Eski sevgiliyi geri döndürme yolları
eski sevgiliyi geri döndürme yolları
Eski sevgiliyi geri kazanma yolları
Her ne kadar sevgilinizle ilişkiniz artık bitmiş olsa da, birçoğunuz için “ayrıldık” demek, ayrılığı kabullenmek çok zordur. Özellikle onu hala seviyorsanız ve devamlı olarak onunla yaşadığınız güzel anıları düşünüyorsanız, eminim onu tekrar nasıl elde edebileceğinizin planlarını kurmaya başlamışsınızdır bile.
Ne yazıkki eski sevgilinizin size geri dönmesini sağlamak hiç te kolay bir iş değildir. Eski sevgilinizin size geri dönmesi için sizin, onun tekrar beraber olmak isteyeceği kişi olmanız gerekmektedir. Aşağıdaki ipuçları, eski sevgilinizin tekrar sevgili olmak isteyeceği kişiye dönüşmenizde oldukça faydalı olacaktır.
Eğer ayrılık sonrası eski sevgilinizi sürekli arıyor, ona mesaj gönderiyor, yada başka şekilde rahatsız ediyorsanız, kesinlikle yanlış yoldasınız demektir. Bu tip davranışlarınız, onu irrite etmekten başka bir işe yaramayacaktır. Unutmayın, eski sevgiliniz size geri dönecekse bu, o size geri dönmek istediği için olacaktır, siz devamlı onun peşine düştüğünüz için değil.
Yukarıda da söylediğim gibi, eski sevgilinizi geri kazanmanın tek yolu, onun sizi geri istemesidir.Sevgilinizle yaşamış olduğunuz ayrılık sonrası kendinizi kötü hissetmeniz çok doğaldır. Ama kendinizi biran önce bu kötü moddan kurtarmalısınız. Eğer devamlı negatif enerji yayan birisi olursanız, sadece eski sevgiliniz değil hiç kimse sizinle beraber olmak istemeyecektir.
Eski sevgiliyi geri kazanmak kolaydır, ama sonrasında onu elde tutmak zordur. Bundan dolayı “Eski Sevgiliyi Geri  Döndürme Formülü”, bayanlar için taktiklerini oluştururken ilişki sırasında da ne yapmanız gerektiğini de detaylı olarak anlatmıştır. Böylece ayrıldığınız sevgilinizi sadece geri kazanmakla kalmayıp, onun bir ömürboyu sizinle birlikte olmasını da sağlayabilirsiniz.
Eski Sevgiliyi Geri Kazanma Formülü” isimli kitaptaki taktikler, hemen hemen her bayan tarafından kolaylıkla uygulanabilen basit ama etkili psikolojik taktiklerdir. Kitap yazarlarının da söylediği gibi, eski sevgilinizi geri kazanmak için ne Angelina Jolie kadar güzel olmanıza, ne de herhangi bir özelliğinizin olmasına gerek yoktur. Hatta ortalamanın altında bir dış görünüşe bile sahip olabilirsiniz. Tek ihtiyacınız olan şey, onun psikolojisini etkilemektir. Bunun için “Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü”, size en büyük desteği verecektir.
Özetle, eski sevgilisini geri kazanmak isteyip ne yapacağını bilmeyen bayanlar için hazırlanmış olan “Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü” sayesinde ayrılmış olduğunuz sevgilinizi  çok kısa bir sürede yeniden elde edeceksiniz.Kitabı buradan indirebilirsin.
 Eski Sevgiliyi geri döndürme yolları | Eski Sevgiliyi Geri döndürmek | Eski Sevgiliyi Geri Kazanma Yolları,Eski sevgiliyi geri kazanma

11 yorum:

  1. Sadece size teşekkür etmek ve bana ne kadar yardımcı olduğunuzu söylemek istedim. 2,5 yıllık ilişkim çok acı bir şekilde sona ermişti. Kitabında yazanları uygulayabilmek hayatım boyunca denediğim en zor şeylerden biriydi ama sadece 2 haftada kendimi çok daha güçlü ve iyi hissetmeye başlamıştım. Eski sevgilim 3 hafta sonra benden özür dileyen bir email gönderdi. Onunla konuştuğum için ne kadar mutlu olduğunu söylerken ağlıyordu! Ağırdan alarak yeniden başladık. Çok ilginç ama planınız uzun mesafeli bir ilişkide bir işe yaradı! O tekrar hayatıma girdiği için çok mutluyum.

    Tekrar teşekkürler,

    YanıtlaSil
  2. Bu kitap kesinlikle mükemmel! Gün be gün tarzım ve davranışlarım değişti ve bu sayede eski sevgilim beni aramaya ve yeniden istemeye başladı. Henüz aramalarına cevap vermeyi düşünmüyorum. Bu kitap bana içimdeki potansiyeli ve planın kesinlikle çalıştığını gösterdin.

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle Kandırmaca Değil Bu kitabı satın alırken açıkçası çok şüpheliydim. Paramı sokağa atacağımı düşünüyordum. Ama çok yanılmışım Kesinlikle! Bunun bir kandırmaca olmadığını ve kesinlikle işe yaradığını herkese söylüyorum.
    Yanıldım, ve her şey için tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. ben bunu başardım.Çok uğraşmak gerekiyor.ancak sonu nası biter bilmiyorum daha mı iyi daha mı kötü... ama hayata kattığı artı gözle görülür derecede yüksek... şansınız varsa kaçırmayın..hiç bir şeyin garantisi yok eski sevgilinizden vazgeçmeyin.. denemeye değer..alın derim

    YanıtlaSil
  5. ben hala güvenli olup olmadığına emin değilim inandırıcı gelmiyor. 129 tl de olsa kitapçılarda bulabilelim bence.

    YanıtlaSil
  6. Bu kitabı satın alırken açıkçası çok şüpheliydim. Paramı sokağa atacağımı düşünüyordum. Ama çok yanılmışım! Kesinlikle! Bunun bir kandırmaca olmadığını ve kesinlikle işe yaradığını herkese söylüyorum.

    YanıtlaSil
  7. eski sevgiliyi geri döndürme formülü en çok satan ekitaplar listesinde bulınuyor.Dijital ekitaplarda ençok indirilen kitaptır.Detaylı bilgi için tıklayın Eski Erkek Arkadasi Geri Kazanma Formulu

    YanıtlaSil
  8. Bence bırakıp giden biri kendi iradesiyle gitmiştir. Seni seviyorum ama gitmeliyim diyen bir erkeğe inanmayın çünkü böyle bir şey yoktur. Bazende de insanın kafası karışır, duygularından emin olamaz, gitmeye kalkar, pişman olur ve geri de dönemez. Giden sevgiliyi döndürmenin yolları vardır elbette. Bu süreçte yapmanız gerekenler ve yapmamanız gerekenler çok önemli şeyler var.Bence bu ilşki uzmanı kitabı deneyin derim.

    YanıtlaSil
  9. kızlar birşey sorucam sizlere..

    YanıtlaSil
  10. ii de ben neden açamıorum kitabı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı pdf formatında bir e-kitaptır. Bu kitabı ve diğer tüm e-kitapları okuyabilmeniz için bilgisayarınızda Acrobat Reader programının kurulu olması gerekmektedir.

      Sil

Sizde bir yorum bırakın.Sizin yorumlarınıza önem veriyoruz.Teşekkürler.