2012-02-02

Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü Kitabı Nerede Bulunur?

Geçen günkü makalemde yazdığım Eski sevgiliyi geri kazanmak için altın formüller adlı yazımda Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü” adındaki kitaptan bahsetmiştim.
Bu konu hakkında birçok mail aldım Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü adlı kitabı nerede bulunur,nasıl alırım,kaç sayfa gibi birçok soru gelince bu açıklamayı yazma gereği duydum.
Türkiye’de bu konuda yayımlanmış ilk kitaplardan biridir. Yurtdışındaki çok satan kendi sınıfındaki kitaplardan uzman kişiler tarafından derlenmiş ve  okuyucusuna sunulmuş.Kitabın en önemli özelliği ise sadece bayanlara yönelik hazırlanmış olması.
Ayrıca kitapta kafanızı allak-bulak edecek yüzlerce sayfadan oluşup işe yaramayan hiçbir bilgi bulunmamakta. “Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü” nde anlatılanların tamamı, eski erkek arkadaşı kısa sürede geri kazanabilmek için birebir gözlem, deneyim, ve araştırmalara dayanarak, sıradan bayanların bile kolaylıkla uygulayabileceği şekilde hazırlanmış.

Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü” isimli kitabın en iyi tarafı ise, sıradan bayanların bile burada anlatılan taktiklerle eski sevgililerini kolaylıkla etkileyebilmeleridir. Kitabın yazarınında söylediği gibi, 'eski sevgilinizi etkilemek için Angelina Jolie kadar güzel olmanıza yada herhangi bir başka özelliğe sahip olmanıza gerek yoktur. Hatta ortalamanın altında bir dış görünüşe sahip son derece sıradan bir bayan bile olabilirsiniz. Merak etmeyin, burada öğreneceğiniz taktikler ile ayrıldığınız sevgiliniz sizi dünyanın en muhteşem kadını olarak görecektir.
Hemen en basit soruyla başlayalım: “Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü” kitabı nedir? Temelde bu 46 sayfalık bir dijital kitaptır ve PDF formatında yayınlanmaktadır. Eski sevgilinizi geri almak konusunda yapmanız gerekenleri detaylı olarak bölüm bölüm anlatan bir kaynaktır.
Eski Erkek Arkadasi Geri Kazanma Formulu E-kitabı,dijital bir kitap olup, ödeme sonrası, kitabı bilgisayarınıza anında indirip okuyabilirsiniz. İndirme linkiniz ise mail adresinize gönderilir.Kitabı herhangi bir kitapcıda veya sahafta bulmanız mümkün değil.
Kitap eski sevgilinizi yada erkek arkadaşınızı geri kazanma yolunda size avantaj sağlayacak bilinçaltı tekniklerinden ve aşamalardan bahsetmektedir.
Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı
Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı indir
Kitabın resmi sitesini ziyaret etmek için Tıklayın
Bu kitabı alıp uygulayanlardan birinin kitap hakkındaki yorumu şöyleydi :
Merhaba, size benim hikayemden bahsetmek istiyorum ama lütfen yayınlarken adımı silin.Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü adlı kitaba erkek arkadaşım benden ayrıldıktan sonra internetten medyum,büyü, dua vs araştırırken rastladım. Depresyondaydım, günde bir çok defa eski erkek arkadaşımı arıyor sürekli sms gönderiyordum, iştahımı kaybetmiştim ve sürekli onu düşünüyordum. Bütün bunlar hayatımı çok olumsuz etkilemeye başlamıştı. O kadar kötü hissediyordum ki onu geri kazanabilmek için her şeyi yapmaya hazırdım. Bütün bu çaresizliğim içinde  Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü adlı kitabı satın aldım. İlk birkaç sayfayı okur okumaz aptalca hatalar yaptığımı ve erkek arkadaşımı geri isterken onu aslında kendimden daha da uzaklaştırdığımı anladım. Kitabın tamamını baştan sona 3 defa okudum ve öğrendiklerimi uygulamaya başladım. Ve sonra bir mucize oldu ve onun gözündeki imajım değişmeye başladığı anda o beni aramaya başladı. Birkaç hafta içinde yeniden bir araya geldik ve 2 yıllık ilişkimizde hiç olmadığımız kadar mutlu oldu. Düşüne biliyormusunuz onun en yakın arkadaşından tüyo aldım yakın bir zamanda bana evlenme teklif etmeyi düşünüyormuş.
Kitabı okuyup da davranışlarımı değiştirmeye başlamadan önce ne kadar aptalca davrandığımı size anlatmama imkan yok. Çünkü ayrılığımızın gerçek sebeplerini bir türlü anlayamadığımdan yapmamam gereken her şeyi yapıyordum. Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü kitabı kelimenin tam anlamıyla gözlerimi açtı. Herkesin faydasını göreceğine eminim. “
Sonuç olarak;
  • Eski Erkek Arkadaşı Geri Kazanma Formülü  adlı kitap birçok kişi tarafından denenmiş ve başarıya ulaşmıştır ki bu da aslında başarılı bir kaynak olduğunun kanıtıdır.
  • 47 lira olan fiyatı da oldukça makuldür (eski sevgilinizi geri kazanmak için gideceğiniz terapistlere, falcılara ya da ona alacağınız hediyelere ödeyeceğinizin yanında aslında hiçbir şeydir).
  • Başından sonuna kadar neler yapmanız gerektiğini anlattığı için kafanız karışmaz.
  • Tabii eski erkek arkadaşınızı geri kazanmak için neler yapmanız gerektiğini öğrenirken insan psikolojisi hakkında da epey bilgiye sahip olacağınızdan bu hayatınızın geri kalanında çok işinize yarayacaktır.
  • Kitap için ödeme yaptıktan hemen sonra indirme sayfasına yönlendirilirsiniz ve hemen okumaya başlayabilirsiniz.
  • Bu kitabı satın almak değil, kitapta anlatılanları uygulamak size eski sevgilinizi geri getirecek, o yüzden harekete geçmez ve tavsiyeleri tutmazsanız başarılı olamazsınız.
  • Ayrıca eski erkek arkadaşınızı geri kazanmakla kalmayıp,onu elinizde tutmanın yollarınıda öğreneceksiniz.
Kitabın resmi sitesine gitmek için TIKLAYINIZ

sevgiliyi geri getirme,eski sevgiliyi geri kazanmak,eski sevgiliyi geri kazanma yolları,eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü,eski sevgiliyi geri döndürme,ayrılan sevgiliyi geri getirme,ayrıldığın sevgiliyi geri getirme,sevgiliyi geri döndürme,eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı,eski sevgiliyi geri kazanma,erkeği geri kazanma yolları,eski sevgiliyi geri döndürme yolları,eski sevgiliyi geri döndürme formülü,eski sevgilimi kazanmak için ne yapmalıyım,giden sevgiliyi geri getirme taktikleri,terk eden sevgiliyi geri kazanma taktikleri

37 yorum:

  1. eski sevgiliyi geri kazanmak için bu kitabın nasıl bir faydası olabilirki :/

    YanıtlaSil
  2. yemek yapmak için yemek kitabına ne gerek var gibi olmuş Emine hanımın dediği, yolunu biliyosan sana döndürürsün yok bilmiyosan bu kitabta yazıyor .
    Ne demişler bırakma sevdiğini ortada el alır, oda olmazsa yel alır.

    YanıtlaSil
  3. kitabın ödemesini havale ile yaptım nasıl okuyacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı dijital bir e-kitaptır. Kargo beklemeden, kitabı satın alma esnasında vermiş olduğunuz e-mail adresinize indirme linki gönderilir.
      Günün hangi saatinde olursa olsun bu linke tıklayarak anında bilgisayarınıza indirerek okumaya başlayabilirsiniz.
      Xticaret‘in %100 güvenli ödeme sayfasından Kitabı indirir, bilgisayarınıza kaydeder ve okursunuz. İsterseniz yazıcınızdan çıktısını da alabilirsiniz.

      Sil
    2. Havale ile ödeme yaptıysanız,ödeme karşı tarafa ulaşınca e-mail adresinize gönderilir.Buda ortalama olarak 24 saat içinde gelir.

      K.kartı ile ödemelerde ise hemen otomatik olarak kitabı indireceğiniz link e-mailinize gelir.

      Sil
  4. kızlar eski sevgiliyi geri kazanmak için mücadele vermek gerek bu söze katılıyorum

    YanıtlaSil
  5. Merak ettiğim şu ki; Bana ciddi anlamda aşık bir adamı yanlış tavırlarımla belki de bahanelerle kaybettim.Eski sevgilimin Bana geri dönüş yolları çok kötü bir şekilde kapandı, farklı şehirlerde yaşıyoruz dolasıyla görüşme şansımız yok, sizce bu kitap farklı şehirlerde yaşayan kişiler arasında da başarı sağlar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı resmi sitesinde sorunuzun cevabı zaten verilmiş.Bkz>>sık sorulan sorular

      Sil
  6. iyi akşamlar ya eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabını kapıda ödeme şansımız var mı yoksa havale yoluylamı ödememiz gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapıda ödeme diye birşey söz konusu değil.Çünkü Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı dijital bir e-kitaptır. Dolayısı ile bilgisayarınıza indirerek okuyabilirsiniz.Kitabı satın alma esnasında vermiş olduğunuz e-mail adresinize indirme linki gönderilir.
      Günün hangi saatinde olursa olsun bu linke tıklayarak anında bilgisayarınıza indirerek okumaya başlayabilirsiniz.
      Xticaret‘in %100 güvenli ödeme sayfasından Kitabı indirir, bilgisayarınıza kaydeder ve okursunuz. İsterseniz yazıcınızdan çıktısını da alabilirsiniz.Kitabı resmi sitesinden indirmek için Tıklayınız

      Sil
  7. Eski erkek arkadaşımla hiç bir şekilde iletişimimiz yok bu taktikleri görmeden konuşmadan nasıl uygulayabilirim?

    YanıtlaSil
  8. Esi erkek arkadaşımız bizi artık sevmiyosa yine de bu teknikler ilk günlerdeki kaybettiğimiz sevgiyi kazanmamıza fayda sağlar mı?

    YanıtlaSil
  9. Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabını çok merak ediyorum fakat merak ettiğim asıl şu, eski erkek arkadaşımla tekrar beraber olamamızda de başarı sağlar mı bu kitap?

    YanıtlaSil
  10. Kitabı havale ile ödedim ne kadar sürede ulaşır?

    YanıtlaSil
  11. ben bu kitabı bir yerden satın alabilir miyim ? kitabın bulunduğu kitapcıları söylerseniz sevinirimm

    YanıtlaSil
  12. Bu kitapi siparis vermek istiyorum ama ingilterede yasiyorum. Acaba yine satin alabilirmiyim?
    Tesekurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabı dijital bir e-kitap tır.
      Bu yüzden sadece bilgisayarınıza indirerek okuyabilirsiniz.

      Yani dünyanın neresinde olursanız olun farketmez ödeme sonrası hemen bilgisayrınıza indirebilirsiniz.

      Sil
  13. Eski erkek arkadaşı geri kazanma konusunda güzel bilgiler vermişsiniz.Makalenizi çok beğendim emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Kızlar benim böyle bir derdim yok bu kitabına sırf merak ettiğim için okudum.neme lazım ilerde belki bende aynı duruma düşersem ona göre hazırlıklı olmak lazım değil mi:) ama hakkaten çok ilgin taktikler ve formüller var eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü kitabını okuyanlar dan bir olarak söylüyorum bunları.
    Gerçek anlamda eski erkek arkadaşını kazanmak isteyenler için yazılmış desem yeridir.Kitabı almak isteyenlere bu yorumun belki faydası olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eski sevgilini kazanmanın yolları kitabi satin aldim henuz mail gelmedi ama bu kitabi sonradan gordum ben bayanim bunu mu almaliydim ? Gorus belirtirmisiniz?

      Sil
    2. Canım bende eski sevgiliyi kazanmanın garantili yolları kitabını duydum ve onuda alıcam en kısa zamanda bence her ikisinide alıp okumakta fayda var.
      Sana birde kolaylık yapıp iki kitabında sitesini paylaşıyım:
      Eski Erkek Arkadas Geri Kazanma Formulu Dijital Kitabı

      Buda Eski Sevgiliyi Geri Kazanmanın Garantili Yolları Dijital Eğitim Kitabı Kitapları sadece internetten bilgisayarına yada cep telefonuna indirerek sahip olunuyor.yani başka yerde bulunmuyor.şimdiden bol şanslar.Sevenler kavuşsun artık ya ;)

      Sil
  15. nelerden bahsediyo birazcık özetleyemez misin.? saç sitilini değiştir neşeli görün gibi şeylerden mi bahsediyo ?

    YanıtlaSil
  16. yani diğer bilgilere göre çok mu farklı içerdiği bilgiler ?

    YanıtlaSil
  17. 1 bucuk aydir ayrildigim sevgilimdede ise yarar mi bu kitap birde tablete indirebilirmiyiz?

    YanıtlaSil
  18. Bir bucuk aydir ayri oldugum sevgilimdede ise yarar mi bu kitap birde tabletede indirebilirmiyz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1,5 ay çok uzun bir süre değil.Fakat ayrılığınızın üzeriden ne kadar çok zaman geçerse onu geri kazanmanız da o kadar zorlaşacaktır.Bu yüzden hemen harekete geçmenizde fayda var.

      Evet kitabı tabletine yada akıllı cep telefonuna indirerek okuyabilirsin.

      Sil
    2. satın aldım ama pin numarası gelmedi kullanamıyorum. yardım edermisiniz?

      Sil
  19. Az once kredi kartiyla aldim fakat sifre bolumumde birsey yazmadigindan kitabi acamiyorum..lutfen yardimci olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e-kitapları açmak ve okumak için cihazınızda Adobe Reader proğramı olması gerekir.Pek çok cihazda bu proğram zaten vardır.Eğer yoksa ücretsiz olarak Buraya Tıklayarak saniyeler içinde indirip kurabilirsiniz.

      Sil
  20. Ben uzun zamandır hoslandigim biriyle kisa bir ilişki yaşadım. Kendisi sebepsiz yere gitti. Ortak arkadaslarimizla uzun süredir gorusmuyorum. Kendimi çaresiz hissediyorum ve onu çok seviyorum. Bir haftadir mesaj ya da baska bir yolla iletisime gecmedim. Ne yapmaliyim? Onu kazanmayi çok istiyorum.

    YanıtlaSil
  21. Bu e-kitabı telefonuma da indirebilir miyim peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet.Eski erkek arkadaşı geri kazanma formülü dijital kitabı PDF formatında bir e-kitap tır.
      Yani bilgisayarına tabletine ve cep telefonuna indirebilirsin.
      Günün hangi saatinde olursa olsun K.kartı ile ödemesini yaparsan gece saat 2 de bile hemen indirerek okuyabilirsin.

      Ayrıca Kredi kartı haricinde,banka havalesi ve ptt ile ödeme seçenekleri de bulunuyor.
      Kitabı indireceğin link e-mail adresine gönderilir.Kitabın resmi sitesi:Eski Erkek Arkadasi Geri Kazanma Formulu Dijital Kitabı

      Sil
  22. Eski sevgilimle iki yildir ayriyiz. Bu sure icinde telde cok gorustuk yalvardim donmedi. Ikimizde birbirimizi seviyoz halen. Farkli sehirlerdeyiz ortak arkadasimiz yok iletisimimiz ise sifir bu kitap işe yararmi??

    YanıtlaSil
  23. Kredi karti ile ödeme yaptim ama 24 saati gectigi halde mail gelmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresinizi doğru yazdığınızdan emin misiniz? Eğer doğru yazdıysanız ve hala e-mailinize indirme linki gelmediyse,kitabın satışını yapan xticaret.com iletişim bölümünden 0 850 224 66 99 nolu telefondan sorununuzu iletin en kısa zamanda sorununuz çözülür.

      Sil

Sizde bir yorum bırakın.Sizin yorumlarınıza önem veriyoruz.Teşekkürler.